ثروتسازی با هیپنوتیزم


» معرفی انیمیشن سوپرماریو، دومین انیمیشن پرفروش جهان

معرفی انیمیشن سوپرماریو، دومین انیمیشن پرفروش جهان

نقد و خلاصه انیمیشن سوپرماریو که پرفروش ترین انیمیشن سال شد!

استودیو ایلومینیشن قبلا با ساخت انیمیشن هایی مانند مینیون ها، زندگی مخفی حیوانات خانگی و من شگفت انگیز، به اندازه کافی توجه طرفداران انیمیشن ها را به خود جلب کرده بود. اما این بار با ساخت انیمیشن بازی معروف سوپرماریو یا مرد قارچ خور، انقلاب بزرگی در سراسر جهان به پا کرد. به طوری که فروش این انیمیشن از مرز 1 میلیارد و 200 میلیون دلار هم گذشت و بعد از انیمیشن فروزن، دومین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما شد.

امتیاز فیلم:

7/3 از 10

ژانر:

ماجراجویی، کمدی، خانوادگی

محصول:

کشور آمریکا

خلاصه فیلم:

ماریو و لوییجی دو برادر و شخصیت های اصلی داستان هستند که کسب و کاری ناموفق تحت عنوان «لوله‌کشی برادران سوپر ماریو» را دارند. پدرشان مخالف این کسب و کار بود اما، به هر حال آن ها این کار را شروع کردند. همه چیز نرمال است تا اینکه یک روز خبر نشت بزرگی در شهر می پیچد. ماری و لوییجی برای تعمیر آن نشتی دست به کار می شوند اما سر از جاهای جادویی و عجیب در میاورند. در میان راه ماریو و لوییچی از هم جدا می شوند. ماریو از پادشاهی قارچ سر در می آورد و لوییچی به سرزمین تاریک می رود که نیرویی اهریمنی آن را اداره می کند. حالا ماریو باید برادرش را نجات دهد...

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

نقد فیلم:

شاید انیمیشن سوپرماریو برای بچه ها و نوجوانان جذاب باشد اما، با انتقاد شدید از طرف کاربران قدیمی و طرفداران بازی های سوپرماریو در دهه های قبلی روبرو شده است. انیمیشن سوپرماریو تصویر سازی و گرافیک بسیار قوی و با کیفیتی دارد اما، بینندگان این انیمیشن معتقد هستند که آنقدری که روی گرافیک این انیمیشن کار شده، روی داستان فیلم کار نشده است. البته تمام این انتقادها ذره ای از فروش این انیمیشن کم نکرده است.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده