دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

دکوراسیون اتاق پذیرایی بنفش با طراحی شیک و زیبا

آیا رنگ بنفش شبیه چیزی است که شما واقعاً دوست دارید؟ اگر چنین است، باید به خواندن ادامه دهید تا بیشتر الهام بگیرید و برخی از این خلاقیت های جالب را امتحان کنید. 


1-اتاق نشیمن بنفش تیره و بنفش روشن

ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

سایه ها و رنگ های مختلف بنفش می تواند سرگرم کننده، عرفانی و همچنین خلاقانه و مرموز به نظر برسد. چند رنگ صورتی، سفید و بنفش را با هم امتحان کنید تا این آپارتمان شیک مدرن را به دست آورید!


2-اتاق نشیمن بنفش و آبی

ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

اگر می‌خواهید اتاق نشیمن خود را فوق‌العاده زیبا کنید، به سراغ ترکیب رنگ آبی و بنفش دراماتیک بروید. مردان و زنانی که از قطعات شیک و آزمودن سایه‌های مختلف رنگ‌های تیره‌تر لذت می‌برند، این طرح را دوست خواهند داشت. همچنین می توانید با ترکیب یک مبل سفید ظاهری تمیز و در عین حال شیک داشته باشید تا زیبایی خود را به رخ بکشید. در نهایت، این کار باعث جلب توجه و نگاه بسیار می شود.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


3-اتاق نشیمن بنفش تیره سنتی

ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

اتاق نشیمن بنفش تیره با رنگ‌های طلایی یا سایه‌های نارنجی که اگر خودتان یک روح قدیمی سنتی هستید، آن را می‌پرستید. این اتاق نشیمن وقتی به روش صحیح اجرا شود شگفت انگیز به نظر می رسد. توجه داشته باشید زیرا افزودن تعداد زیادی لوازم جانبی جالب در این مورد بسیار مهم است.


4-اتاق نشیمن سفید و بنفش

ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

چقدر آدم هنری هستید؟ حقیقت این است که همیشه می توانید با اثر هنری مناسب، رنگ و ظرافت را به آن اضافه کنید. افرادی که چیزی مدرن می خواهند این زیبایی شناسی سیاه، سفید و بنفش را دوست خواهند داشت. اغلب، این سایه ها می توانند ظاهری منسجم ایجاد کنند و می توانند هر اتاق نشیمن را زنده کنند. اگر از طرفداران ایده های عجیب و غریب و در عین حال انتزاعی هستید، این برای شما مناسب است.


5-اتاق نشیمن بنفش و طلایی

ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

یک دکور شیک بنفش و طلایی می تواند مسحورکننده به نظر برسد! اگر از طرفداران رنگ های شیک هستید، این به شما می آید. ترکیب بنفش و رنگ های طلایی بسیار زیبا و غنی به نظر می رسد، فکر نمی کنید؟ برخی از کوسن های زرد نیز به آن زرق و برق می بخشد!


6-اتاق نشیمن بنفش شیک 

ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

اگر از طرفداران عناصر درجه یک هستید، این به شما می آید. این یک اتاق نشیمن پر جنب و جوش با قطعات درجه یک و مبلمان سرد است که نگاه ها را به خود جلب می کند و بازدیدکنندگان شما را به حیرت در می آورد. اگر از ظاهرهای انتزاعی لذت می برید و می خواهید رنگ بنفش را در کنار رنگ سفید بپسندید، این زیبایی را در نظر بگیرید!


7-اتاق نشیمن بنفش نود

ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

باکلاس و زنانه، اگر از ایده های شیک لذت می برید، این اتاق نشیمن را امتحان کنید. اکثر خانم ها از این طرح شیک لذت خواهند برد. اگر از طرفداران ظرافت هستید و می‌خواهید خانه شما بسیار شیک به نظر برسد، رنگ‌های صورتی روشن و مطبوع را انتخاب کنید.


8- رنگ های طلایی با بنفش 

ایده دیزاین سالن خانه با رنگ بنفش

چند رنگ طلایی سرد را امتحان کنید و این فضای بنفش و سفید را به نمایش بگذارید! با افزودن قطعات شیک و میزهای طلایی، این طرح بسیار زنانه تر و در کنار هم به نظر می رسد. اگر از طرفداران این هستید که فضای خود را دراماتیک و منسجم نشان دهید، به خصوص برای فصل تعطیلات، این یک کاری است که باید انجام دهید!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده