خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ایده دیزاین اتاق خواب با رنگ بنفش

ایده دیزاین اتاق خواب با رنگ بنفش

دکوراسیون اتاق خواب بنفش با طراحی شیک و زیبا


1.اتاق خواب خاکستری و بنفش

ایده دیزاین اتاق خواب با رنگ بنفش 

چند نفر از شما این نوع اتاق خواب را دوست دارید؟ حقیقت این است که وقتی به روش درست انجام شود می تواند بسیار شیک و خاص به نظر برسد! ترکیب رنگ های مشکی، خاکستری و بنفش می تواند زیبا و رمانتیک به نظر برسد. با سیستم نورپردازی مناسب و برخی تزیینات مانند لامپ یا آینه، هر فردی می تواند شیک ترین اتاق خواب را داشته باشد!


2.اتاق خواب بنفش روشن و یاسی

ایده دیزاین اتاق خواب با رنگ بنفش

سایه های پاستیلی روشن تر همیشه نرم، رمانتیک و زنانه به نظر می رسند. به سراغ بنفش یا بنفش پاستلی و سفید بروید تا این گوشه دنج را به دست آورید. هر کسی که به دنبال واحه شخصی کوچک خود باشد، این الگوی رنگی تازه و آرامبخش واقعی را دوست خواهد داشت.


3.اتاق خواب بنفش شیک برای نوجوانان

ایده دیزاین اتاق خواب با رنگ بنفش

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

اگر نوجوان هستید، این نوع اتاق خواب برای شما و سبک شخصی شما مناسب است! دختران نوجوان بیشتر این سبک و مفهوم را دوست دارند. اگر رنگ بنفش بهترین انتخاب شماست و معمولاً ظاهری مدرن را هدف قرار می دهید، این اتاق خواب واقعی برای نوجوانان مورد علاقه شماست!


4.اتاق خواب بنفش خنثی

ایده دیزاین اتاق خواب با رنگ بنفش

اگر معمار شگفت‌انگیزی را می‌شناسید، باید با این مفهوم رنگ سرد و همچنین این طرح معماری، آن را امتحان کنید. همچنین حال و هوای جزئی یونان را دارد و لوکس به نظر می رسد. اگر از طرفداران یاسی های ظریف و رنگ های خنثی هستید، این حس کلی اتاق خواب باعث می شود احساس کنید که یک الهه واقعی هستید. نتیجه نهایی زنانه و بسیار شیک تر از هر گزینه دیگری است.


5.اتاق خواب بنفش با عناصر طلا

ایده دیزاین اتاق خواب با رنگ بنفش

اگر می خواهید ثروتمند به نظر برسید، بنفش و طلایی را ترکیب کنید. این اتاق خواب مستر باشکوه با رنگ‌های طلایی، سفید و بنفش باشکوه و رسمی به نظر می‌رسد و برای تازه عروس‌هایی که نمی‌توانند تصمیم خود را در مورد سبک خاص خود تصمیم بگیرند، عالی به نظر می‌رسد. لوستر طلایی قطعا کل ظاهر را به هم گره می زند و آن را حتی بهتر نشان می دهد!


6.اتاق خواب بنفش، آبی و زرد

ایده دیزاین اتاق خواب با رنگ بنفش

بنفش، آبی و زرد، همه این رنگ ها یک رویا هستند! فقط بعضی ها جرات می کنند این دکور خاص را امتحان کنند، با این طرح رنگی می توانید اتاق خواب خود را بسیار شیک و فوق العاده عربی/شرقی کنید. افرادی که از ظاهری روشن و پر سر و صدا لذت می برند، این ظاهر انباشته شده را با بالش ها، لامپ ها، کتاب ها و یک گلدان کوچک عجیب و غریب نیز دوست خواهند داشت.


7.اتاق خواب بنفش تیره

ایده دیزاین اتاق خواب با رنگ بنفش

یک تخت بنفش تیره می تواند با سایه مناسب خاکستری بسیار خیره کننده به نظر برسد. اگر به مفاهیم اتاق خواب اصلی مجلل علاقه دارید، خاکستری و بنفش را ترکیب کنید! این طرح غول‌پیکر و زیبا بسیار حسی و رمانتیک به نظر می‌رسد و برای زوج‌های بالغی که به ظاهرشان بسیار حساس هستند، عالی است. توجه داشته باشید زیرا بازسازی طرحی مانند این می تواند گران باشد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده