دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ایده دیزاین اتاق خواب خاکستری

ایده دیزاین اتاق خواب خاکستری

اتاق خواب خاکستری

رنگ خاکستری معمولا حس بدی دارد چون از گذشته الهام بخش هوای تیره، آسمان سرد و روزهای خسته کننده بود. با این حال، امروز با هم خواهیم فهمید که تزئین اتاق با تم خاکستری چیزی جز این است. این می تواند یک محیط آرام شگفت انگیز برای اتاق خواب یا یک پایه خنثی برای یک اتاق شیک فراهم کند. بیایید در مورد روش های مختلف استفاده از خاکستری برای تزئین اتاق خواب صحبت کنیم.


یک فضای داخلی زیبا با گل و گیاه

ایده دیزاین اتاق خواب خاکستری

سرتخت پرزدار با گل های کرم رنگ اینجا به زیبایی کار می کند. دیوارهای خاکستری یک جریان یکپارچه با پرده های سفید خاکستری بلند ایجاد می کنند. اضافه شدن آینه های بلند و یک فرش کرکی و یک بالش مخملی به اتاق آرامش و عمق می بخشد.


ظاهری مدرن-روستیک

ایده دیزاین اتاق خواب خاکستری

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

سفید و خاکستری می توانند به خوبی با یکدیگر کار کنند، به خصوص زمانی که با مبلمان و کفپوش چوبی ترکیب شوند تا ظاهری نرم، ظریف و تا حدودی مدرن در اتاق خواب روستایی ایجاد کنند.


اتاق دنج و سرگرم کننده

ایده دیزاین اتاق خواب خاکستری

رنگ خاکستری همچنین باعث ایجاد یک بافت سرگرم کننده می شود. این نشان می‌دهد که می‌توانید بافت‌ها و سطوح خاکستری را لایه‌بندی کنید تا یک اتاق خواب زیبا ایجاد کنید. خاکستری همچنین می تواند سرگرم کننده باشد! 


اتاق خاکستری مدرن

ایده دیزاین اتاق خواب خاکستری

این اتاق خواب به گونه ای طراحی شده است که با رنگ های گرم و تختی نرم و جذاب و کمد لباس خاکستری زیبا، احساس کنید در دنیای کوچک خود هستید.


یک دیوار تاکیدی خاکستری

ایده دیزاین اتاق خواب خاکستری

استفاده از رنگ خاکستری بر روی دیوار یک راه موثر برای عمق بخشیدن به اتاق است. در این مثال، موکت خاکستری ملایم، عمق را بیشتر برجسته می‌کند، و سر تخت خاکستری روشن، ترکیب خوبی است. برای بهتر کردن اتاق یک چراغ تیره اضافه کنید.


مونوکروم یا تک رنگ

ایده دیزاین اتاق خواب خاکستری

یک قاب تخت فلزی بزرگ با پایه های بلند انتخاب کنید تا با رنگ دیوار خاکستری روشن و ملافه سفید متضاد باشد. چیدمان بالش در این اتاق نشان می دهد که اکسسوری های کوچک چقدر می توانند در یک اتاق قدرتمند باشند! فرش خاکستری پشمالو همچنین رنگ کلی اتاق را تحسین می کند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده